lördag 8 september 2007

Long Time Ago

Jaha...Nu var jag här igen efter en stunds uppehåll.
Det har hunnit hända mkt sen sist jag skrev.
Datorn har pajjat, telefonen har slutat fungera, jag har köpt en häst, vi har leasat en till travare, Josse har haft fest, väktarbesök och förkylning. Det var väl i stort sett allt som har hunnit hända.

Ja våran dator la av, pga oska tror vi. Men nu har vi iaf köpt en ny.
Telefon fick vi lov att vara utan i nästan en vecka pga att nån hade grävt av en kabel.
Jag har varit och köpt en ettårig hingst, superfin.
Familjen har tagit på sig en till travare, Jarred Fontline.
Lillan är sjuk, hade nästan 40 graders feber och är jätte snorig och hostig, lillgumman.

Josse-Fest. Var till Josse förra helgen på fest. Det var hur kul som helst. Gamla goda kompisar, vin och lekar.
Måste då säga att galnare granne får man söka efter.. Hon klagade redan kl 19.00 att det var för hög musik. På en LÖRDAG. När hon inte ens skulle jobba dan efter...
Vad halv tolv kom väktarna och rinde på. Kul. Jävla kärring. Kan hon inte jävlas med nån annan eller skaffa ett liv? Men det är väl som Josse säger, Kärringen har väl inte fått nå på länge, därav bitterheten.
I alla fall så tycker jag att grannsämjan är viktig. Men med en sån granne så vill man ju bo i skogen utan en enda granne om man får välja.
Hellre skogsmulle än "reta sig på grannen objekt".
Åhh hur kan man vara så......DUM.....tur att det inte var hon som kom vid halv tolv, för då hade det inte blitt kul.
Skulle vilja se hur en sån kärring ser ut som klagar jämt. Kan tänka mig en medellång kvinna men axellångt mellanblodt hår, ihopsatt, brunögd, sammanbiten, mjukisbyxor, linne med stickad kofta, tennisskor och buskiga ögonbryn. Sitter ensam hemma varje kväll. Åh det kanske är däför hon går runt och klagar för att få träffa folk? Alla sätt är ju bra utom dom dåliga, varav detta är ett jävligt dåligt sätt!!!!
Det är min bild av henne. Aja skit i henne, festen var lyckad och Erika kom hem helskinnad.

Lovar att jag ska uppdatera oftare.

Hej hopp Kalle Stropp

Inga kommentarer: