lördag 15 september 2007

Möbel-montör??

JA! Det kanske man ska satsa på?
Igår byggde jag ihop vårat ny hörn-databord samt våran nya och grymt sköna datastol.
Känner mig riktigt haj på sånt där faktiskt. Fast det borde man väl vara efter att ha satt ihop både kompisars och ens egna stora bokhyllor m.m.
Varför inte? Kanske borde alla möbelsäljare ha en möbelmontör som folk kan hyra för att sätta ihop alla möbler! Isf skulle jag lätt söka det jobbet.

Ikväll är jag bortbjuden till Carro på fest. Ska följa med Josse dit. Ska nog inte inta någon alkohol. Känner mig inte tillräckligt sugen, och kanske inte tillräckligt rik...eller nått sånt.
Men vi får se vart det bär.

Regn regn och mera regn. Tråkigt väder har vi också. Hästarna fick stå inne extra länge idag pga att regnet öste ner.

Som vanligt jobbar Jonas hela helgen och jag har ingen bil. Blir lite långtråkigt att bara sitta hemma och inte kunna ta sig nån stans. Men men....ibland får jag ju låna bilen om han har jobb-bil.

Aja...

Puss och Hej



Inga kommentarer: