torsdag 12 juli 2007

Grillfest...Regn..



Imorgon ska vi ha grillfest hemma hos oss. Men vädret verkar inte ge med sig och jag är rädd för att det kommer att vara pissdåligt väder imorgon. Men isf vill jag skjuta på det till på lördag men då vet jag inet om alla kan. Jag vet att då kan inte Sofia och Bill komma och det skulle vara så kul om alla kunde. Men det är inte heller kul att ha grillfest i regn för vi blir som sagt ganska många så det är inte så stor hit att vara inne heller + att lillan ska sova hemma så det kan inte vara så livat. Aja vi ser hur det blir, jag är iaf helpeppad!!!!!!!!




Om alla håller tummarna och ber till Gud om han/hon nu finns, att det ska vara bra väder imorgon. Det behöver inte vara strålande sol helsa dagen men det kan väl få vara lite sol och lite vit moln men inget regn. Lagom varmt runt 17-18 grader hela dagen och så. Det skulle vara toppen.




Nu ska jag göra färdigt allt till imorgon.




Sol. Sol, Sol...

Inga kommentarer: