fredag 27 juli 2007

~ FEST ~


Tonight the Night Ikwäll!


Ikväll är det Partaj hos Jossan och det ska blir underbart kul.
Missade förra gången och var så sur för att jag inte kunde då men nu ska jag ta igen den förlorade festen och ha skitroligt ikväll. Vad kan man annat ha när man umgås med sina bästa vänner ( Josse ) och en flaska gott vin? ( + ex antal cidrar )
Jag hoppas allt går som planerat och att inget oväntat händer ( isf oväntat roliga saker ) om det jag måste välja.
Har planerat färdigt Beachpartyt nu. Jag och Elina pratade om vars i ska hålla till och jag gillar vår strand på Gullsand, men vi får se.
Det blir iaf den 11 Augusti. Det blir grillning, beachvollyboll, lekar, sandkubb, ( åka banan bakom våran båt ) och massa annat kuligt!


Nu ska jag fixa mig till festen.


Tjo och tjim....

Inga kommentarer: