onsdag 25 juli 2007



Ice Age kväll med Nina. Ikväll ska jag till Nina och vi ska fortsätta där vi slutade sist på vår Ice Age kväll. Vi såg då bara första filmen och kvällen slutade med karioke och 3 tomma vinare och dans på Balzac. Underbart roligt jag kan ha med denna tjej alltså.
Ikväll blir det inget Balzac men kanske lite karioke iaf. Det är kul.

Imorgon ska jag träffa Karin på stan och ta en fika, Och även kanske träffa Sofia och Hannah en sväng. Ska bli trevligt!

På Fredag är det fest hos Jossan. Yippie!! Jag missade festen som var förra helgen eftersom jag inte hade råd att gå ut den gången. Men nu ska det bli kul att få roa sig lite. Josse ska ju dit och då händer det alltid nå kul, hon är en riktigt roligt figur. :)

Jag har varit Grisvakt (igen) i helgen. Det är inte lika kul eftersom suggan dom har är stor och fet och den minsta är så pluttig så hon tränger bort han från maten så man får stå och vakta och putta bort henne så han får äta lite. Men dom växer då och det är ju bra.

Nu ska jag göra mig färdig så vi kan fara till stan.

Hej hopp...

Inga kommentarer: