torsdag 9 augusti 2007

....Sol, Bad & Fest...


Beautiful Girls - Sean Kingston

Världens härligaste låt!

Sol- Varmaste veckan på väldigt länge.
Har varit i våran stuga i Gullsand och badat och bara slappat!

Fest- På lördag var det ju meningen att vi skulle ha BeachParty men nu blir det inte som vi hade tänkt utan vi ska bara ha fest sen ska vi gå ut. Hoppas det är nån som är med på att försöka på Station 8 för det vill jag, jag älskar det stället!

Skulle kunna vara där bäde fredag och lördag alla veckor framöver. Hur kul som heöst och hur bra musik som helst ochd et är ju det viktigaste.
Att skaffa fölis värkar inte lika lätt som det låter. Har ultraljudat Stoet igen och hon var tom IGEN.
Åhh vad less jag blir jag som verkligen vill ha en fölis.
Men men, nu är hon på betäckning en sista gång sen blir det för sent.


Igår var jag och Sofia och red på Stjerne och Candy, det var Kul....och VARMT!
Kunde typ vrida ur kläderna sen..haha nej. Men det är bra träning att rida, ska börja rida några ggr i veckan + att jag har börjat om att träna nu.
Har varit ute och gått och joggat alla dagar hittils denna vecka. Diktigt Erika!
Det är skönt att känna att det går framåt, jag vill ju tillbaks där jag var innan jag fick barn.

Nu ska jag äta middag. ( en liten midddag )


Hej hopp...

Inga kommentarer: