fredag 3 augusti 2007

Bowling..& Film


Lite sen uppdaterat men jag har ju glömt skriva om våran bowlingkväll med Josse, Elina & Patrik!
Tisdag. Då var vi och bowlade med polarna och detvar faktiskt riktigt kul. Kanske är en ny sysselsättning när man har lite att göra och lite pengar över?
Jag, Josse & Elina var på ett lag eller på en bana mot varann men vi tävlade ändå mot Jonas och Patrik som var på banan brevid. Patrik som håller på lite med bowling ger det ju inget att vinna över så jag bestämde mig för att vara bättre än Jonas. Haha det var jag. Efter 2 och en helv serie hade jag ca 370p, i snitt 121p / serie. I min bästa serie fick jag 151p, inte så pjåkigt för att inte ha spelat på ett bra tag. ( typ 2 år) Och Jonas fick bara 250 eller så på 4 serier.HAHAHAHA. Fast det är klart jag hade lite tur tre strikes på rad, inte dåligt!
Kanske en sport att satsa på? Nja....

Igår ( Torsdag ) var jag till Josse och vi såg film. Number 23. Den var skitbra!
Vi åt godis och chips och hade mysigt! Känns som om vi är för lite med varann, har som blivit lite på sistone. Synd. Saknar mornarna på A-torp då jag gick till henne tidigt och vi åt frukost tillsammans och jag var hos henne hela dagen. Tog med mina fårskinnstofflor och vi myste en hel dag. Pratade skit och skrattade oavbrutet.
Åhhh....I realy miss it! Känns som om jag inte skulle ha flyttat så långt från stan. Det har gjort att jag knappt ser mina kompisar, känns konstigt efter att ha sett min bästa kompis nästan varje dag.
Jag saknar när våra lurvtussar busade och man såg hur dom utvecklades med varann, När vi gick i skogen och när vi for och badade i falkan.
Nej ursch nu kommer snart tårarna...

Ikväll ska jag till Nina och vi ska dricka lite vin och mysa!

Älskar mina underbara vänner.

1 kommentar:

Josefin sa...

Men lilla gumman... nu bor jag ju nära igen! ;)
Och du vet att vi aldrig kommer glida ifrån varandra... även om det kommer vara såna här tider fler gånger - då man har mycket med sina egna liv.
Och jobb... jobb tar upp så mycket tid.
Men "Josse och Erika" försvinner aldrig!! ;D Det vet du också...
Det har nog bara varit lite mycket för oss båda just nu, tror du inte?

Jag älskar dig vännen... / Tözze ;P