söndag 17 juni 2007

Bättre och bättre dag för dag...


Nu var jag igång igen.. snart är man som ny.

I helgen har det varit lugnt.
Fredag: Då kom Nina hit en sväng och vi pratade om Stockholm och sen såg vi lite på grisarna som våra grannar har ( om det nu är en sysselsättning ) . indra blev bundis med dom illaluktande klumparna som förnöjt grymtade och bökade i jorden. Hon tror säkert att det är en slags hund eller nå för dom lekte med varanndra på var sin sida av staketet.

Lördag: Var bjuden till Jossan på Fest! Men jag har fortfarande lite problem med halsen elelr rättare sagt är jag lite loj. + att jag hade mitt barn helsa kvällen för Jonas jobbade till halv tio. (Trodde jag ) Men han slutade åtta och kom hem och vill fara och fiska så det gjorde vi. Eller han fiskade och jag gjorde inte så mkt.

Söndag: Idag och jag varit och hämtat hem ett sto som jag ska skicka på betäckning till Kalix nu på torsdag. Ska bli kul med en Pållebebiz. Sen så han Jenny varit här 2 gånger idag. GRATTIS JOSSAN..

Är jättesugen på att fara och träna agility med Josse någon dag men jag ska nog inte anstränga mig så mkt än tills halsen har läkt ut.
Längtar även till Stockholm och till Festivalen! Ska köpa biljetter nån dag.
Nu ska jag sova.

Sov Gott Och Dröm Sött det ska iaf jag!

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag har bokat en biljett till fredag på stadsfesten... ;)
Och grisarna.. HAHA!