tisdag 12 juni 2007

Rolig...men Tuff helg.

Ja...det var en rolig helg. Det började ju med att jag vaknade på lördagen med en jävligt ond hals. Men på lördagkväll var vi på fest hos Karin, det var jättetrevligt! Vi skrattade och hade kul. Sen hände lite saker som var mindre kul senare på kvällen men jag finns där som stöd och vi hoppas att det blir bra.
Sen blev det söndag och ännu mer ont i halsen, kunde inte äta och knappt dricka vatten ens. hade seriösa tankar på att slänga in handuken och ringa en ambulans eller köra in mig själv på akuten.
Men jag höll lugnet och förökte att inte tänka att jag skulle dö på natten av kvävning. Och jag överlevde. På måndagen for jag till läkaren som tog massa porver och skit. Men kom ändå inte fram till vad det är för fel bara att det är en virusinfektion. Så hem och käka piller.
Så nu sitter jag här hemma som en gammal stum kärring och kan inte äta vanlig mat, här är det kräm och nyponsoppa som gäller kanske en bit limpa har jag fått ner och massor med vatten, så sedan i lördags har jag tappat snart 2 kg, iof gör inte det så mkt jag bantar ju ändå så det glädjer mig bara när det går neråt på vågen men det kommer nog tillbaks när jag kan börja äta igen. Men förhoppningsvis har min magsäck krymt så att jag inte orkar äta som förut så då kanske jag kan hålla vikten! :)

Snart ska vi till Stockholm, det ska bli kul. Längtar som f-n.
Jag, Jonas, Nina & Johan ska dit och bo på hotell och ha det gött. Det kan jag behöva. Jag som har klämt ut en unge och så. Iof världens finaste unge och världens goaste men ont gjorde det ändå.
Hon kan sitta nu och kryper snart. Tiden går så himla fort när man har kul. Jag minns ju knappt vad jag gjorde förra året, fast å andra sidan så minns jag knappt vad jag gjorde igår heller..
Ja....man börjar nog bli gammal och senil. Gjorde det där vuxentestet på nätet, haha jättekul. Jag är 21 år och har hus, barn, lån, bil, sambo...ja allt sån som ger höga vuxenpoän så jag blev i snitt 42 år....JÄTTEKUL!
Nog för att jag känner mig gammal men inte så gammal....eller?

Lev var dag som om det vore den sista!

Inga kommentarer: