fredag 15 juni 2007

Äntligen...


Äntligen....

Äntligen

Äntligen...ÄNTLIGEN...Börjar min hals bli sig själv igen.

Jag kan prata, äta lite mer än vad jag har kunnat de senaste 5 dagarna. Idag åt jag en halv liten portion ärtsoppa och en limpmacka till middag. JIPPIE!! Kändes bra.

Har för visso ont än men det går inte jämföra med hur ont jag har haft. Eller det kanske talar för sig själv när jag säger att jag har tappat 4 kg sen i lördags. Har ju för tusan knppt kunnat dricka...ja jag har inte ens kunnat svälja min egen saliv ens en gång. ( fast jag var så illa tvungen ) man kan ju inte gå omkring och spotta innomhus!?

Det känns bra att det börjar läka nu. Var till läkaren igen igår och fick ett annat penicillin och gjorde några meningslösa tester. Jag gillar inte att gå till läkare som jag inte känner. Vill gå till gamla hederliga Dr. Björklund men det blev inte för han hade ingen tid och när jag väl hade börjat gå på ett stäle där dom börjat medicinera mig så tyckte han att jag skulle fortsätta gå dit. Men ALDRIG mer Moröbacke Vårdcentral. Inte för att dom inte är bra men jag känner mig inte säker där!


Josse ringde nyss....

Tji fick jag för att ha hunnit skriva hur bra min hals har blivit.

Just när jag svarade tog det jätteont och även i örat...typiskt!


Men jag är glad för de... Det är ju på bättringsvägen så än är det lugnt med ett litet bakslag!


Nina ska komma förbi ikväll, det ska bli kul att träffa henne det var ett tag sen nu. Vi ska nog planera lite inför vår Stockholm resa. Sen ska vi nog och grilla i Kåge med Josse och några till.


Länge leve jag!

Inga kommentarer: